مصاحبه آرشیو خبر ها
من بعد از فوتبال، به مربیگری روی می آورم ! من ربات نیستم ! الگوی من هم رونالدو بود

من بعد از فوتبال، به مربیگری روی می آورم ! من ربات نیستم ! الگوی من هم رونالدو بود

ماریو مانژوکیچ ستاره کروات تیم یوونتوس به هم تیمی هایش یاداوری کرده که شکست برابر میلان در لیگ باید برای آنها یک هشدار باشد و تاکید کرده هیچ مشکلی با گونزالو هیگواین ندارد.

 

یکی از اصلی ترین سوژه های هر هفته تیم یوونتوس در این فصل، مبحث مربوط به نوع چیدمان خط حمله تیم الگری بوده است. مصدومیت دیبالا باعث شد تا مانژو و هیگو در برخی موارد حتی در کنار هم به میدان بروند که نتیجه تقریبا مطلوبی هم داشتند. مانژوکیچ در مصاحبه با کوریره دلا سرا از رابطه خوب بین مهاجمان یووه صحبت کرده ولی مدعی شده بیش از هر بازیکنی در میدان می دود:

 

من شروع فوتبالم را مدیون پدرم هستم. او من را به تمرینات می برد و من عاشق ورزش شدم. الگوی من هم رونالدو بود. عشق، شجاعت و غرور مفاهیمی ضروری در زندگی هستند و من هم سعی کردم هم در زندگی شخصی و هم در فوتبال آنها را به کار گیرم.

 

انتقاد در مقابل گل نزدن؟

 

من همیشه تمام انرژی که دارم را در زمین به اجرا می گذارم تا یوونتوس برنده شود. مهم این است که مربی و هم تیمی ها این را می دانند و بهتر است با عملکردم قضاوت شوم تا با تعداد گل هایی که می زنم.

 

مانژو از احساسش در مورد نیمکت نشینی صحبت کرده است:

 

من هرگز نمی توانم احساساتم را کنترل کنم، من ربات نیستم. من آدم خیلی مشتاق و پر شوری هستم، به همین دلیل نیمکت نشینی را دوست ندارم ولی نیمکت نشینی در اصل یک موضوع ناراحت کننده نیست. وقتی هیگواین به یوونتوس آمد، هیچ تضمینی برای بازی کردن من وجود نداشت و در باشگاهی مثل یوونتوس فقط بازیکنان بزرگ می توانند بازی کنند.

 

رابطه با هیگواین؟

 

من و هیگواین درک خوبی از هم داریم، شاید خیلی ها آرزو می کنند اختلافی بین ما وجود داشت ولی احترام متقابلی نسبت به هم داریم. هر دو ما باید هر چه در توان داریم در زمین پیاده کنیم و نشان دهیم ارزش بازی کردن داریم.

 

من بیشتر از هیگواین می دوم؟

 

نه، من بیشتر از هر بازیکن دیگری در میدان دوندگی دارم.

 

مهاجم کروات یووه در مورد بازی سوپر کاپ با میلان نیز گفت:

 

این یک فینال است، پس بازی سختی خواهد بود. شکست برابر میلان در لیگ برای ما یک هشدار است، اما انگیزه مضاعفی هم خواهد شد تا تمرکز بیشتری داشته باشیم. توصیف حس قهرمانی در لیگ قهرمانان کار راحتی نیست ولی برای من خاطره زیبایی است و واقعا دوست دارم همین حس را با یوونتوس نیز تجربه کنم.

 

ماریو بعد از بازنشستگی چه خواهد کرد؟

 

من بعد از فوتبال، به مربیگری روی می آورم چون فوتبال برای من همه چیز است. من می خواهم تمام چیز هایی که در طول دوران بازی یاد گرفته ام را با دیگران سهیم شده و به آنها بیاموزم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: